نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی برای افزایش فروش محصول این است که تمام نکات تست شده باشد. زیرا پس از سال ها طراحی سایت فروشگاهی ما به این نتیجه رسیدیم که دقیقا از چه زاویه ای سایت میتواند بسیار موثرتر عمل کند.

تنها آزمایش سایت میتواند ما را به این نتیجه برساند که آیا سایت ارزشمند است یا خیر؟ و یا اینکه سایت میتواند در افزایش فروش محصول کاربرد موثری داشته باشد یا خیر.در اینجا ما به شما یاد خواهیم داد که با چه روش هایی میتوانید فروش محصول خود را افزایش دهید.

7 روش افزایش فروش محصول

1: تنها یک محصول یا خدمات را بر روی صفحه نخست سایت قرار دهید. اگر شما تعداد زیادی محصول یا خدمات را عرضه میکنید به شما توصیه میکنم این روش را امتحان کنید.

2: پیشنهادات و انتقادات را طوری قرار دهید که همواره در تماس با مشتریان باشید وبتوانید لیستی از مشتریان وفادار در آن ایجاد کنید. برای مثال میتوانید با داشتن ایمیل مشتریان روابط خود با آن ها را افزایش دهید.

3: سایت خود را با اضافه کردن تبلیغات به صورت شناور(پنجره های کوچک در کنار سایت) گسترش دهید. همانطور که میدانید این پنجره ها هنگام باز شدن سایت برای کاربر بالا خواهند آمد.

4: عنوانی مناسب انتخاب کنید. عنوان اولین چیزی است که تاثیر زیادی در افزایش فروش محصول خواهد داشت.عنوان باید بیننده سایت را تشویق کند که بقیه سایت را مطالعه نماید.همچنین جزییات به گونه ای باشد که مخاطب احساس کند مشکل را درک میکنید و اطمینان حاصل کند که شما میتوانید آن مشکل را حل کنید.

5: بیننده را طوری قانع کنید که نیاز فوری به خرید آن دارد.این نکته در افزایش فروش محصول بسیار ضروری است که وقتی مخاطب مطالب را میخواند احساس کند که واقعا آن را نیاز دارد.

6: با اضافه کردن تصاویر محصولات ،حس اعتماد را به بیننده سایت خواهید داد.این نکته در طراحی سایت فروشگاهی بسیار پراهمیت است.

7: بیشتر به مخاطبین سایت اهمیت دهید تا به خود. بیشتر از کلماتی مانند “شما”  و کمتر از کلماتی مانند “ما یا من” استفاده شود. بسیاری از طراحان سایت به این نکته طلایی اهمیت نمیدهند.در صورتی که در طراحی سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: